Wymiany, zwroty, reklamacje

Wymiany

Nie jesteś pewna rozmiaru? Kupując na odległość nie da się przymierzyć pierścionka. Nie martw się! Rozumiem, że rozmiar nie zawsze jest trafiony przy pierwszej próbie. Jeśli okaże się, że pierścionek nie pasuje, bez problemu go wymienię.
Używam standardowej rozmiarówki jubilerskiej, więc możesz zmierzyć swój rozmiar u lokalnego jubilera, by ograniczyć ewentualne wymiany.
Rozmiar nie zawsze da się zmienić przy już oprawionym kamieniu. Jeśli nastąpi taka sytuacja, wymienię pierścionek na taki z podobnym kamieniem.

Zwroty

Zmieniłaś zdanie? Szkoda :( Na szczęście masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Po prostu odeślij do nas zakupiony produkt dołączając [formularz zwrotu] WRAZ Z PARAGONEM oraz metką.

Produkty wykonywane na zamówienie według specyfikacji Klienta,np w okreslonym rozmiarze, nie podlegają zwrotom.

Po otrzymaniu przesyłki zwrócę Ci pieniądze. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.

Reklamacje

Jeśli właściwie dbasz o biżuterię i używasz jej zgodnie z przeznaczeniem, nie powinny wystąpić żadne problemy, ale wszystko może się zdarzyć. Coś poszło nie tak? Daj mi znać pisząc na ola@lills.pl, dojdziemy do sedna sprawy. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie.